Sen Çal Kapımı 32. Bölüm

Objavljeno 20. feb. 2021
Eda, Deniz’in oyununa katılıp tarihi öne alır. Her şeyden habersiz olan Serkan ise, Eda’nın bu hareketinden oldukça rahatsız olur. Serkan için artık “kıskançlık sirenleri” çalmaya başlamıştır. Bu sirenler onu Eda’ya adım adım yaklaştırırken, Serkan’ı Eda’ya kaptırmak istemeyen Selin ise, Deniz ile bir olup bu oyunu avantaja çevirmeye kararlıdır. Eda bu işin içinden nasıl çıkacak? Serkan, Eda’ya yeniden aşık olacak mı?
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi SLnumber Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, İlayda Çevik, Evrim Doğan, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan gibi birbirinden başarılı isimleri barındıyor.

#aşkyasak #KeremBürsin #HandeErçel

Komentarjev

  • Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW

    • A1 da az

    • Bu nədi?kim kimi harda tutdu öpür

    • @〆نــهـــَى $```^^

    • Please post with english subtitles.. Please @Sen cal Kapimi team keep a traslator who can translate the dialogue in english, atleast do it for international fans of your show😊

    • @〆نــهـــَى 9. Borrar

  • Selin'in dosyaları silmesine kim yardım etti?

  • Len bu deniz ve selin sevgili olmassa ben adımı degisiyorum

  • Bu turk qadınları yıgılıb Aleksin dersini verməli.

  • Sol bir an gaytlanyor Sarkan ben beylo ben oyle eda jan gsiyor

  • Plz translate this in urdu

    • @seeni gzty i think so they can

    • Pls tell me do they get together again or no

  • Fifi nerde?

  • Bu turk qadınları yıgılıb Aleksin dersini verməli.

  • Fifi nerde

  • bu Aleksden cox zehlem gedir

    • Every episode was good of this series.. Now its so typical

  • 50:38 hahahahahahahahhhh Serkan 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Şimdi alex gerçekten böyle bir adam mı !,!

  • Handeeeeeeemyyyyyyyyyyyyyyyy 🖤

  • English subs

  • Seyini cikarziniz iyicene😩. Yeterrrr artikkkkk

  • Selin gibi kötü insan görmedim ben😒😡

  • Serkan hafızasıni bile kaybedilmişken'de Eda'ya aşık oldu, ama kendisi kabullenemiyor👌🏻❤️❤️❤️

  • Eda serkan❤❤

  • Saçmaliklarla dolu bi bolum.Selinin Denizi opmesi,sonra onunla birlikde Serkani aramaya çikmasi çok daha saçma👎

  • Alex seni aldatiyo

  • Pls tell me do they get together again or no

  • Serkan hatirlamasada olur ne demişti yüzkerede gelsem yine sana aşık olurum yine aşık olacak

  • Ya şu Cerenin saçını düzeldin yaa 🤦🏻

  • Eda cok simarik ya... Ceren soylediklerinde kismen hakli bence. Hep kendi istedigi olsun istiyor.

    • Kerem bursin 😍😍😍😍

  • Every episode was good of this series.. Now its so typical

  • 1:54:20 its nonsense and typical.. Lol

  • 49:59 it looks like i see ceran smiling after sooo long

  • Podríais ponerlo en multilenguaje. Estáis ganando dinero más en redes sociales que en las cadenas que compraron los capitulos, veo perfectamente como va acabar. Sin final. Çok dilli olarak koyabilirsin. Sosyal medyada bölümleri satın alan zincirlerden daha fazla para kazanıyorsun, nasıl biteceğini gayet iyi anlıyorum. Sonu yok

  • Çok güzel olmuş

  • niye turk filmlerinin hepsi biri birine benziyor ya yok artik ya hepsi bir shey yani of yaa🤦‍♀️ chocuk oyunjaki gibi ya🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

  • Ese aranque me ha gustado asi te quiero ver no te mereces otro sola por malita

  • Nəhlət olsun mərdiməzara yazık Eda mənim mələyim presedent cok üzüldüm

  • H

  • Bu turk qadınları yıgılıb Aleksin dersini verməli.

  • Yani selin denizi neden opdu??

  • Fifi narde😭😭😭

    • Bu ne abi sinirleri bozulan Denizin dudagina yapisiyo)))). Azərbaycandan salamlar ❤

  • Hande ....you are so freaking beautiful...I cant resist saying it....I mean sen çok güzel bir insan

  • Fifi nerde hec bişey demeden diziden cikmiş sizce bu doğrumu? Celen neden böyle kıskanclık yapıyo anlam veremiyorum😕Deniz bilmiyormusun acaba Eda Sarkana delicesine aşık Selinle plan yapıyo Selinde deli olup hastanelere düşmeyine az kaldı kendi yapıb böylede sonu olucak Allahın sopası yoki

  • Kerem bursin 😍😍😍😍

  • Allahim ya Rabbim gece gece kolyemi aranirmi yaa 🤔🤔🤔😒😒😒

  • 50:38 😂😂😂😂🤮

  • EVET

  • Aleksandri ban hic sewmedim,yakisdirmiyorm diziye

  • Ama Eda baya simarik😑sanki dunya onun etrafina doniyor😐

  • 1:50:10 Hande Ercele bir tek ben mi benzettim?

  • I can’t wait for episode 33

  • Sonuu👍👍👍

  • Serkan her bir seyi hatirlayacak ve selin sana bay bay deyenler burdami👇

  • Nolur serkan her seyi hatirlasin ve selin gitsin

  • Gracias por publicar el capítulo 🥰🇨🇴, si volvió Selin también quiero que vuelva Efe, quiero que él llame a EDA y le diga que se vaya a trabajar con él a Italia y ella le diga que si, y Serkan pregunte ¿de dónde ha salido éste EFE? ¡que no lo recuerdo! Y Engin le cuente el rollo que hubo con él y matrimonio fallido de Selin con Ferit porque al parecer este pedazo no se lo han contado. Definitivamente esta serie es excelente, divertida, me encanta cuando a Selin le sale todo mal, me gusta las escenas de Aifer y Aydan con el famoso Chef pica flor, Melo me fascina con su positividad del amor entre EDA&SERKAN, Ceren con su locura saldrá algo bueno, extraño a Fifi. 🥰🥰🥰🥰🥰🇨🇴🇨🇴🇨🇴👍👍👍👍👍

    • é brasileiro e se apaixona por essas series turcas sofre hein!!!😔 Já tentei assistir no telegram mais gosto muito mais aqui no SLnumber ❤🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  • Bu ne abi sinirleri bozulan Denizin dudagina yapisiyo)))). Azərbaycandan salamlar ❤

  • serkan edayi hatirlayinca selinin halini gormek o kadar istiyorum ki

  • Eda ve serkan'ı uzlaştırın, güzel bir çiftsiniz❤❤😍

  • Ceren salakmıș😂

  • Салом 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️сиз интрнет📱оркали📲пул💵💵💵топишни хохлайсизми🤔? Буни йули жуда осон 🤷‍♀️факат Аййол 👩‍🦰ва Кизлар 👩‍🦰учун БИЗНИНГ КАПАНЯ ФЕБЕРЛИК КАМПАНЯСИ БОЛИБ хеч кандай пул 💵💵💵сарфламай уйда утириб 🏠🏠🏠факатгина интернетга📲📲📲1 соатгина вактингизни сарифласангиз болгани 🤷‍♀️ ЭЛЕКТРОННЫЕ КАТАЛОГ 📱📱📱ОНЛАЙН иш факатгина бизда зор👍🏻👍🏻👍🏻шошилинг 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️ мурожат учун тел +79080771978 📱📱📱

  • ya arkadaşlar fifi nerede?

  • Herkes saçmalamak böyle diyip Denize löp diye yapışıyor Önce Ceren sonra Selin

  • Eda tontiş gorunur😍

  • Hayatımda böyle saçma dizi izlemedim.

  • Eda butun gun furset qovaliyirki Serkan onu ne vaxt opecek.Bir az qururun olsun ay yazik.

  • Bu nece ofisdir.Mufte mayis alirlar.Isleyen yoxdur.Yalniz askdan danisirlar.Birde nece isteseler ele geyinirler.Dunyanun hec bir yerinde ofise gobeyi aciq gelinmir.Yeqinki bir turkler bele geyinieled

  • ПРИКЛЮЧЕНИЕ ИТАЛЬЯНЦА В ТУРЦИИ. Я БЫ ТАК ОХАРАКТЕРЕЗОВАЛА БЫ.

  • İzleyici sayısını artırmak için 33. Bölüm'ü duyurun yoksa dizinin geri kalanı sizi alt edecek,

  • I'm waiting for english comments here😂😂😂

  • Oi então Brasil aqui, será q n tem como colocar legenda assim em espanhol pelo menos, fica mais próximo do português e dar pra entender mais ou menos, please!!! Quem é brasileiro e se apaixona por essas series turcas sofre hein!!!😔 Já tentei assistir no telegram mais gosto muito mais aqui no SLnumber ❤🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  • 1:54:20 eda no pudo resistirse a serkan 🤣😍😍🥰🥰 son una linda pareja espero y en la vida real confirmen su relación 💘😘😇

  • Como se puede ver en español subtitulo

  • 34cü bölüm geldimi acaba

  • Fifi nerde yaaa !!!

  • Yaa bölümü beğendim 🤩🤍🥺

  • Ashkin, evliligin degerini baya dushurduler. Oyuna chevirdiler resmen

  • Ferite üzülenler +1

  • Serkan her bir seyi hatirlayacak ve selin sana bay bay deyenler burdami👇

  • Ceren iyileşsin artık lütfen Eday'la eskisi gibi olsunlar, barışsinlar

  • Kar topu oynadıkları sahne😍💜

  • Oh hab 3% Akku 😿😿😿😿😿R.I.P

  • EDA YILDIRIM DEDI YAA😂😂😂😂

  • Melo esl arkadaş gibi arkadaş😍🥰

  • Yo.... Me enamoraría se eda cada minuto... Es una mujer preciosa y con la vida es plano precioso.

  • Hayat senin anan diyo😂😂😂😂

  • İnşallah Selin (bige) de böyle gider 🙏🙏

  • Erdem: Günaydın😊 Ceren: 🙄😒 Erdem: Daha aymadı heralde😂😂😂😂

  • Plz add eng sub title 🙏

  • Şu Aleksden nefret etim ya🤨

  • Şu Denizi oynayan oyuncu nerde fesad röl var onu oynuyor.. bi normal rölunu görmedim..burda da kötu biriymiş...

  • Denize gıcık olan bir tek ben miyim

  • Hey man, I absolutely enjoy your videos keep up the good work

  • ❤❤❤💞💞💞❤❤❤💞❤

  • Ya edayla serkanın kaldığı kulübe kuzey yıldızı ilk aşk dakı kuzeyin evi. Ofisleride iyi günde kötü günde dizisinde olan ofis yani böyle oluyo ki, sen çal kapımı kuzey yıldızı ilk aşkdan prim yapmış iyi günde kötü günde diziside sen çal kapımı dizisinden prim yaptı. Kim bu dizilere bakmışsa biliyodur fark etdiniz mi ?

  • Fifi'nin nerede olduğunu merak eden varsa, Ramo'yu izlesin. 😲

  • Ayferden nefret ediyorum edayı aşık olmaya izin vermiyo kəndi aşık

  • Güzelimmi dedin sen😮😳😃😃

  • Selinin sevgilim demesine çok gıcık oluyorum

  • Ihaneti ,Ölümü küçük bir sey gibi gösterib insanlara kötü örnek oluyorlar bu dizide👎

  • Ula insanlar sevgilisi için masa kiralıyor benim daha sevgilim yok

  • Amo la novela, quiero que la pasen en Argentina 🇦🇷

  • Alex’i Adam bildik Şerefs*z çıktı 😂😂

  • Eda’nın en başta 3 arkadaşı vardı(Fifi,Ceren & Melo) şimdi Ceren ile küstüler fifi yok bir tek Melo kaldı

    • Fifi'yi çok özledim ne zaman gelecek😇

  • Cerenim onun Avkatı olduğunu nasıl hatırlıyor

  • Ne yapıyor o Alexander ya ?