Minecraft's Most Unbelievable Seeds...

Objavljeno 30. apr. 2021
Minecraft's Most Unbelievable and Rarest Seeds... Minecraft seeds can make some Minecraft worlds look ABSOLUTELY INSANE, so today we showcase and look at the most craziest Minecraft Seeds.
HELP ME HIT 500K SUBSCRIBERS BEFORE THE END OF THIS YEAR!
Twitch: SipoverS
Twitter: SipoverS
Instagram: SipoverS
Discord: discord.gg/qFrX5Qb
Not Minecraft's History on SLnumber or Glitches, or even the entire history of minecraft i guess, and not even close to Ranking Minecraft's rarest occurrences and Minecrafts most mind-blowing inventions. Dream could totally use some of these seeds for a manhunt speedrunner vs hunters... Or maybe even tommyinnit in a Minecraft Mod video.
DISCLAIMER: All of these seeds are Java besides the ravine, Some of the seeds in this video only work on certain versions, so if it isn't working try other versions like 1.12, 1.7.10, and 1.14.
-To find the landmarks, do /locate(biome) (landmark) like stronghold or village and you should be able to find the landmark.
Credits to reddit and the Minecraft@home team for finding the majority of these seeds, they're crazy.
- u/plebiain

Komentarjev

  • WE ACTUALLY HIT 500,000?!? THANK YOU SO MUCH, NEXT STOP 1 MIL KEEP SUBBING!!!

  • Bruh

  • just subbed

  • 9:14 I still wish they would add the infinite dimentions back in the game.

  • Oh i had a seed where the stronghold was in a cave by a village

  • Me who added pink dye to white sheep: now i have one of the rarest sheep...

  • This end is shit

  • Bruh why 11:11

  • Quality Content dude, keep up the good work!

  • 6:25 Mount Everest in Minecraft XD

  • 6:46 note to self-BMNCVE

  • You copy from tidzim ?

  • how rare is it to find a ruined portal in a villager house

  • The snow mountain looks like avengers tower

  • I'm way more impressed that by the time he uploaded this video he was at 383k subs, but now 2 weeks later he already hit 601k

  • My seeds on mc: no caves for thousands of blocks, when i do find a cave it's just stones and coal

  • The Ocean Monument: 6106940150691661575

  • คน

  • in 8:11 i found a ender portal thing that was coming out of the ground the library was showing

  • When am bored i go here and wacth then explore the seeds then call my lil bro Thanks to him

  • I got a seed where there was a dirt path going to the enterance of a mansion. Sadly I didn't do /seed for it

  • So amazing

  • This is definitely rigged

  • I subscribed you today

  • they should try a 100 day hardcore series with the seed on 3:28

  • slnumber.info/wiev/hH2noNKmpWacf5k/video.html

  • Didn’t dream discover a tall a** mountain when he was doing manhunt with his friends

  • 10:37

  • Banger vid

  • one time i spawned in a bad land and now its common for me-

  • Congrats on 600k!

  • WOW

  • I builded a cactus bigger then that one

  • I found a mountain in the savannas that is 230+ blocks tall.

  • My cousin found a ravine that repeats and without your vid I won't know what it that is

  • heyo, I found a mineshaft that goes down to Y 2 in a public server I was in. I don't exactly know the seed because the owner refuses to give it out incase of people cheating on singleplayer worlds; but I have screenshots and such Is this something of importance, or are mineshafts that go down to Y 2 pretty common at this point? edit: there's multiple places in the mineshaft that drop down to Y2

  • i considred subscribing! glad its helps!!!

  • The outro is look like among us

  • Thee rarest thing that i found in my Minecraft world is a corl reef right RIGHT next to a pillager outpost

  • 11:17 very cursed

  • *me trying to try the first seed in survival end up got killed by a zombie 😂😂😂*

  • I loaded up a modded seed and found a cherry blossom biome (modded) surrounded by mountains all around it.

  • 1643111266871034

  • I have a really good seed with 2 nether portals, 2 ocean monuments, a shipwreck, 2 jungles, millions of islands, acacia biome and I'm still exploring! The seed is -6676520620896060187

  • I didn't know you played on Ants MC server until I saw you on today

  • 4:25: Top left corner… do you see it? Lol

  • You know whats funny? I loaded into a mincraft world and spawned in a planes biome you know, pretty normal right but then I found 3 pink sheep crazy right?

  • 7:22 1 block in minecraft = 1 meters 23 METER CATUS?!

  • Os gringo kkkkk dis que sabe de tudo sabe nem da metadi

  • "The library in this stronghold completely sticks out of the ocean showing the world all of it's KNOWLEDGE" Idk why but that made me laugh

  • 153528141396417860

  • I Thought This Channel Had Atleast 1mil But I Guess I Just Dont Check Stuff huh.

  • Sipover you just got 600k subs congratulations in just 1 week is that insane

  • This is so well made

  • Are these bedrock?

  • fake

    • Java or bedrock, which do u use

  • I once had a world where the spawn was a tiny island. With 3 villages mashed into each other. I sadly do not know the seed anymore. :(

  • 4:35

  • 4:00

  • I hate how this guy keeps calling lakes ponds lol

  • 376042977865450385

  • I really enjoyed this and not going to lie I’m trying these seeds out

  • How did I dare to seeing this video without subscribe ?

  • Can you pass me the coordinates of all the structures.

  • Ah, I one time spawned in a world with a cactus 21 blocks tall... lol

  • I try the seed it fake

  • What version is this for

  • We’re just gonna ignore the floating zombie that teleports next to the floating jungle temple

  • Yeah... but thoses seeds are only for java version and not bedrock . Not for me .

  • Lol I had one experience that was weird So I was walking in the desert and I saw a desert temple IN THE GROUND you can see the very top and towers but I JUST. Also I spawned next to a shipwreck and mushroom biome Then form the ship I got a map and I didn’t even need to leave the island to get the treasure

  • yeah but whats the seed at 0:32

  • OK ILL SUB

  • I tried all not real

  • Fake

  • Omg i need to try this on mah laptop

  • 7:09 Should've been 69 blocks tall :)

  • Nice video ima try some out

  • 2:56 I got a seed like that in a random world I created w/ my friends :)

  • bobux

  • YO YESTERDAY I FOUND A VILLAGE RIGHT ON TOP OF A RAVINE, AND SOME OF THE CROP BLOCKS WERE IN THE RAVINE. SORRY MY COMPUTER IS STUCK ON CAPSLOCK AND IDK HOW TO FIX IT, YES I TRIED PRESSING THE BUTTON ONCE AND TWICE.

  • CONGRATS ON 600K

  • Talk about speedrunning in this ..... man that would be insane

  • I got a pillager outpost spawned into the middle of a billage

  • One time I got a creative server with a ocean monument on dry land and the only ocean was 1000 blocks away, not to flex -_-

  • BRUH, YOU ARE AT 600K

  • Thats soooo cool

  • Omg wtf is that

  • Man, these seeds are soo cool. Mind as well check them out 👍

  • liez did all of the seedz

  • Are they all java edition?

  • 1669320484,107038380838084

  • one day I found a seed in bedrock that generated a dark oak forest flying but the world was erased

  • #Sipover

  • Omg 599K ALMOST 600K POG let's go. pd : if this comment hit 100 likes i will put the seeds and the coordinates of all structures showed in video

  • did you know there's a seed that you spawn in a mushroom biome and every biome is around it though its a bit far :D the seed is 1083719637794

  • 4:40 Dream: *Write that down, write that down.*

  • Does anybody know the seed of 7:43?

  • 4:40

  • 3:19 - I remember spawning inside solid rock and suffocating as I tried punching my way out.

  • 4201395632256542877